View AZ coacht profile on LinkedIn twitter facebook
Adrienne Zoontjens
Workshop Elevator Pitch voor zzpers

Wij zzp'ers geloven in ons product of onze dienst. Zo zeer, dat we vaak denken dat het zichzelf verkoopt. We slaan onszelf niet gauw op de borst . We willen niet schreeuwerig overkomen.

Maar....we leven in een tijd van relatiemarketing. En onze klanten zijn belangrijk voor ons!

Wil jij effectief en authentiek communiceren met je (toekomstige) klanten?
Wil jij zonder schroom je nieuwe klanten benaderen?
En wil jij ook kort en krachtig kunnen zeggen WAAR JIJ VOOR STAAT ?
Waarom je klanten juist voor jou moeten kiezen?

ZODAT HET GEMAKKELIJKER VOOR JE WORDT RELATIES MET JE (TOEKOMSTIGE) KLANTEN OP TE BOUWEN.

In deze workshop leer je dit MET VERTROUWEN EN PLEZIER te vertellen in jouw elevator pitch. Een elevator pitch die effectief is omdat je inspeelt op vragen van je klant, en omdat je AUTHENTIEK bent.

Voor meer informatie: bel 076-5419532 of mail.

WAT ZEGGEN DEELNEMERS?

"Er is zó veel te leren en te verbeteren. Ik weet nu dat ik concreter moet zijn, en mezelf moet verplaatsen in de klant."  Penny Rombouts, directeur Lootatelier.

"Heel erg verhelderend. Met visuele middelen kreeg ik mijn pitch helderder. Ik weet nu dat ik niet te bescheiden moet zijn. Ik beveel de workshop aan, want je hebt er echt wat aan." Dianne van Gurp, directiesecretaresse

DE WORKSHOP
* Max. 6 deelnemers
* Tijdens de workshop bouw je je pitch stap voor stap op. Je oefent met elkaar.
* Plaats en tijd:18 mei 19.30-22.00 u in mijn werkruimte vlakbij Breda (Rijsbergen).
* Kosten € 97,50

Voor meer informatie: bel 076-5419532 of mail.

OVER HET ARTIKEL" DE ELEVATOR PITCH"

“Een goede handreiking. Voor mij zélf zijn met name met de extra tips die je geeft (de drieslag en het contrast) een handig hulpmiddel voor nog meer overtuigingskracht.” Simone van der Veebm Fflow Communicatie

“Klassieke valkuil is dat mensen denken dat een pitch een monoloog zou moeten zijn. Jij verwoordt goed dat het juist een interactief samenspel is tussen zender en ontvanger.” Richard van Kray

“Uitgaan van de doelgroep in marketing is logisch, voor mij was het nieuw om zo ook te kijken in mijn pitch. Nogmaals dank voor dat inzicht.” Ronald Leenaarts

“De tips van Adrienne hielpen me de communicatie van Studio Swing op een hoger level te brengen. Ze geeft hele concrete tips, en do's & dont's waar je als ondernemer die klanten voor zich moet winnen echt iets aan hebt.” Lenneke Scherrewitz, Studio Swing

"Ik heb verschillende elevator pitches nodig omdat mijn 3 doelgroepen totaal verschillend zijn. Een mooie uitdaging, en met jouw inspirerende tips kan ik daar meer van maken." Ingrid van den Berg, Rust in Beweging

Wat ik er uit meeneem is: een pakkend voorbeeld van wat ik te bieden heb, als memory hook. Inspirerend in mijn proces.” Joyce Schijf, De Verbinding

“Je verhaal is zeer uitnodigend, fris en relativerend.” John Schapendonk, Senior trainer adviseur

“Een heel bruikbare 'handleiding', kort en krachtig, precies zoals de elevator pitch ook bedoeld is! “ Nogmaals bedankt!" Marieke van den Born

“Ik heb je tips gebruikt. Ik kreeg vanmorgen de complimenten voor mijn elevator pitch. Je tips waren een goede aanzet.” Joyce Brouwers, ScopeView Advies  

“Hartelijk dank voor je zeer bruikbare tips." Marcus Zeven Jansen, Stap na Stap

“Leuke tips: kort, krachtig en het raakt de kern.” Albertien Zeinstra, Kerntalent

“Korte en krachtige opzet!” Natascha Vendel , VMR Training en Coaching BV

"Hartstikke leuk, nuttig, veel dank daarvoor!" Inge Fuchs, Stairways Groep

“To the point en met een aantal, voor mij, praktische tips.” Fiona Valentijn, Advies en Coaching